Éljen a lehetőséggel és számoljon velünk!
Autókínálatunk segítségével a modellek kiválasztásán túl, a kívánt felszereltségi szintet is
megadhatja.
Az ajánlat az Euroleasing Zrt. pénzügyi lízingkonstrukciója alapján lett kalkulálva. A hirdetés nem minősül konkrét ajánlattételnek, annak célja a figyelemfelkeltés.
A THM meghatározása az aktuális feltételek, illetve a hatályos jogszabályok figyelembe vételével történt, és a feltételek változása esetén a mértéke módosulhat. A THM értéke nem tükrözi a hitel és lízing árfolyam- és kamatkockázatát.
Felhívjuk fogyasztónak minősülő látogatóink figyelmét arra, hogy a honlapunkon elérhető, fogyasztóknak szóló kereskedelmi kommunikációba foglalt tájékoztatás nem teljeskörű, a hivatkozott finanszírozási konstrukció az Euroleasing Zrt. forint alapú zártvégű és nyíltvégű pénzügyi lízing változó és fix kamatozású konstrukciója, melyre az Euroleasing Zrt. általános szerződési feltételei irányadóak. A folyósítás feltétele a pozitív hitelbírálat. Az ügyfelet terheli nyíltvégű pénzügyi lízing esetén fizetendő visszterhes vagyonszerzési illeték összegének 25%-a, mely a gépjármű forgalomba helyezésekor esedékes. A teljes hiteldíj mutató: 0,0%-tól 35,5%-ig. Cascobiztosítás megkötése és fenntartása a kalkulátorban kiválasztott jelölő szerint változik. ’Külön kötöm’ vagy ’Beépített casco’ jelölő választása esetén a casco biztosítás megkötése és fenntartása kötelező a futamidő alatt, ’Nincs’ választása esetében a casco megkötése nem szükséges, casco mentes kockázati felárral számol a kalkulátor.
A közzétett THM meghatározása a hatályos jogszabályok figyelembevételével történt, annak értéke nem tükrözi a finanszírozás kamatkockázatát, és a feltételek változása esetén a mértéke módosulhat. Az egyedi THM mértéke az egyedi finanszírozási ügylet futamidejétől és a konstrukció díjaitól függ.
A tájékoztató nem minősül a Ptk. 6:64. §-a szerinti ajánlattételnek, és az abban foglaltakat az Euroleasing Zrt. külön tájékoztatás nélkül is visszavonhatja. Az Euroleasing Zrt. fenntartja a hitelbírálat jogát, továbbá a szerződéskötés feltételeként a lízingtárgyként szolgáló gépjárműre teljeskörű casco megkötését írhatja elő.
Reprezentatív példa nyíltvégű pénzügyi lízing esetén: új lízingtárgy/jármű, bruttó vételár: VÉTELÁR, futamidő: FUTAMIDŐ hónap, nettó finanszírozott összeg: FINANSZÍROZOTT ÖSSZEG, havi törlesztő részlet: TÖRLESZTŐ+a havi lízingtőke ÁFA tartalma, bruttó önerő kalkulált összege: ÖNERŐ+ÁFA, THM: THM, maradványérték: MARADVÁNYÉRTÉK+ÁFA, KAMATOZÁS TÍPUSA kamatozású ügyleti kamat: KAMAT, regisztrációs adó: REGISZTRÁCIÓS ADÓ, lízingbevevő által fizetendő teljes összeg vételi jog gyakorlásával: ÖSSZES TÖRLESZTŐ VÉTELI JOGGAL, lízingbevevő által fizetendő teljes összeg vételi jog gyakorlása nélkül: ÖSSZES TÖRLESZTŐ VÉTELI JOG NÉLKÜL+ÁFA, casco biztosítás megkötése és fenntartása mellett.
Reprezentatív példa zártvégű pénzügyi lízing esetén: új lízingtárgy/jármű, bruttó vételár: VÉTELÁR, futamidő: FUTAMIDŐ hónap, finanszírozott összeg: FINANSZÍROZOTT ÖSSZEG, havi törlesztő részlet TÖRLESZTŐ, bruttó önerő kalkulált összege: ÖNERŐ, THM: THM, KAMATOZÁS TÍPUSA kamatozású ügyleti kamat: KAMAT, lízingbevevő által fizetendő teljes összeg: ÖSSZES TÖRLESZTŐ VÉTELI JOGGAL, casco biztosítás megkötése és fenntartása mellett.
A Ford, a legtöbb nagyobb márkához hasonlóan gőzerővel vágott bele a villanyosításba pár évvel ezelőtt. Azt azonban nem gondolták ők sem, hogy olyan ráfizetéses lesz az elektromos részlegük, hogy az már-már a hagyományos autókból származó profitot is teljesen felemészti.
A Porsche bejelentette, hogy befejeződött az első hibrid 911-es fejlesztése, melynek tudását egy éles Nordschleife körrel is lemérték. Majdnem 9 másodperccel gyorsabb így a sportkocsi, mint a Carrera S kivitel.
Már korábban felmerült lehetőségként, hogy saját mozifilmet kaphat a Matchbox márka is. Most már biztos, hogy lesz belőle tényleg valami. Kijelölték hozzá a rendezőt is, aki nem más lesz, mint Sam Hargrave.
A Lamborghini fejlesztőmérnöke árulta el, hogy alapvetően minden fejlesztés alatt álló autónál három különböző vezető típust vesznek figyelembe. A versenyzők, a gyári mérnökök és az átlagos sofőrök is futnak tesztköröket. Ha túl nagy az időkülönbség a három kategória között, akkor finomítanak a beállításokon.